2014. február 20., csütörtök

*Chapter39- Between us there is nothing*



 

Reggel arra keltem, hogy telefonom hangosan csörög. Meg se néztem, hogy ki az csak felvettem.
- Haló. – dőltem vissza párnák közé.
- Bocsi, hogy tegnap nem hívtunk csak gondoltuk, hogy alszol már. – sipákolt Louis.
- Most keltettetek. – nevettem.
- Nicole. – nézett leszálló pályának Jaxo.
- Köszönj a srácoknak. – tettem elé a telefont.
- Sziasztok. Jaxo Bieber a telefonnál. – szólt bele.
- Úr isten. Egy Bieber. – hallottam ahogy Niall ordibál.
- Hagyd már abba megijeszted. – csitította Dani.

Beszélgettünk a többiekkel amibe Jaxo is társult majd elköszöntünk mert hamarosan indul a gépünk. Lezuhanyoztam, felöltöztem majd kimentem. A reggeli egy kis kocsin volt.
- Reggelt. – lépett ki Justin a fürdőből.
- Neked is. – mosolyogtam rá. – Jazzy? – kérdeztem mikor már sehol nem találtam a kislányt.
- Anyuékkal. – ült le mellém majd elfogyasztottuk hárman a reggelinket.

Miközben az autóban ültünk Justin felemelte a telefonját, bepózoltunk és lőtt egy képet. Gondolom feltette twitterre, mert a telefon jelzett.

 
@justinbieber: Hatalmas forma ez a lány. Imádom, legjobb munka társ <3 :) @NicolePayne

@NicolePayne: Vigyázz Amszterdam. Pár óra és érkezünk :D @justinbieber

Miután eltettük a telefonokat már a reptéren voltunk. Kimásztunk az autóból és erősen fogtam Jaxo kezét. Nagy nehezen sikerült felszállnunk a  gépre és elindultunk Hollandiába. Elaludhattam , mert arra keltem, hogy valaki mocorog az ölembe. Jazzy volt az. Mosolyogva nyitottam ki a szemem és felkeltettem, mert láttam, hogy megérkeztünk. Álmosan nézett rám. Felemeltem és leszálltunk a  gépről.  Több százan vártak ránk. Itt is azt csináltuk mint az előző reptéren majd a szálloda felé tartottunk. Ugyan úgy voltak a szobák, mint Bécsbe.
- Sztárokcskáink. – lépett be Scooter Simonnal.
- Igen? – termettem előttük.
- Most hívtak engem, hogy két óra múlva interjúra kéne mennetek. – nyitott be Justin szobájába Scooter.
- Rendben .- lépett ki a fiú.
- Tíz perc múlva indulunk. – mutatott az órára Simon. Hát remek. Reméltem , hogy ma csak sétálunk és rajongózunk de hát nem. Úgy gondoltam, hogy a mostani ruhám megfelelő. Hiszen úgy is kapunk másikat. Együtt léptünk ki a folyosóra majd menedzsereinkkel együtt hagytuk el a szállodát. Beértünk a stúdióba és beküldtek engem és Justint két külön szobába. Steve kivasalta a hajam majd Maria rám adta az egyszerű ruhát ami cső farmerből, fekete boka magas sarkú csizma és fehér ujjatlan póló,kiegészítők. A sminkem sem volt nagy cucc. egyszerű cica sminket kaptam. Rám szerelték a mikrofont, Justinra is majd vártunk a sorunkra.
- Sziasztok. Gabriella Smith vagyok és ez itt a Angel Star. Köszöntöm önöket mai műsorunkba. Először is köszönteni szeretnénk mai vendégeinket akik most dolgoznak először egyedül és kíváncsiak vagyunk, hogy eddig hogyan is megy. Nagy tapsot Justin Biebernek és Nicolett Paynenak. – kiabálta a nevünket. Hangos taps vihar és besétáltunk majd helyet foglaltunk.
- Sziasztok. Örülök, hogy itt vagytok.
- Hello Gabi. Mi is.  – kezdte Justin.
- Nos, térjünk a lényegre. Nicole, az első kérdésem feléd intézem. Milyen érzés volt amikor megtudtad, hogy Justinnal kell menned turnéra. A One Direction hogyan fogadta?
- Először nem tudtam mit mondjak. Annyira hírtelen jött de belegyeztem és ennek nagyon örülök. Ők is örültek neki hiszen nekem ez nagy lehetőség. Szerintem Niall örült a legjobban mivel a bandából ő az aki a legjobban él és hal Justinért. – mosolyogtam.
- Ennek mi is örülünk. Justin, milyen együtt dolgozni Nicoleal?
- Remek. Egyszerűen nagyon jó fej lány. Sokat nevetünk ezalatt a kevés idő alatt is. A testvéreim nagyon szeretik már és anyukámmal is nagyon jóba lettek. Csodás hangja van és humor érzéke is. – lökött oldalba amit egy nevetéssel viszonoztam.
- Látom nagyon jól megvagytok együtt. Nicole,Justin Harry és Selena mit szólt ahhoz, hogy ti egy párt alkottok? – mosolygott. Azt hittem, hogy megfulladok.
- Hogy mi van? – kérdeztük egyszerre Justinnal.
- Hát nem így van? Ma is posztolt Justin egy képet twitteren amin ketten vagytok. – mondta és mögötte megjelent a kép.
- Bocsánat de szerintem ez semmit nem jelent. Két fiatal akik barátok és csinálnak egy képet. Justin és köztem semmi nincs. Én Harryvel vagyok és őt szeretem. Soha nem cserélném le senkire. – néztem a nő szemébe.
- Így van. Selenával mi is így vagyunk. Szeretjük egymást. Nicole egy barátom és ez csak egy kép. – mutatott a kivetítőre.
- Tehát Nicole, azt mondta, hogy nem cserélnéd le Harryt. Szerinted Justin nem egy sármos férfi?- na jó. Kezd az idegeimre menni ez a nő. Most fogom meg folytani.
- De, Justin nagyon helyes és aranyos fiú. De mint elmondtam nekem foglalt a szívem és Justinnak is. Egyikünk se szeretne a párjától elválni. Nincs köztünk semmi. – szögeztem le.
- Rendben. Nos hát várjuk, hogy ebből mi is lesz. Következő vendégünk David Backham lesz aki az új parfümjéről fog nekünk beszélni. A reklám után következünk. –köszönt el Gabi. Felpattantam és kiviharoztam a színpadról.
- Nicole, lassíts. Nyugi. Ezen ne húzd fel magad. Ezek csak azt várják mikor robbansz ki és csinálhassanak egy jó sztorit. – fogta meg a kezem Jus.
- Igazad van de ez már több volt a soknál. A párjaink nincsenek itt és szerinted Harry és Selena mit csinált mikor nézték a tv-t és ezt hallották? – hadonásztam.
- Semmit. Szeretnek minket és bíznak bennünk. – nyugtatott meg. Megöleltük egymást majd bementünk a szobáinkba.

 
 
*Harry szemszöge*
 
 

Colette küldött egy sms-t, hogy nézzük a BBC-t, mert mindjárt ők jönnek Justinnal. Mindenki leült a képernyő elé és vártuk mi is lesz. Gabi felkonferálta őket.
- Nos, térjünk a lényegre. Nicole, az első kérdésem feléd intézem. Milyen érzés volt amikor megtudtad, hogy Justinnal kell menned turnéra. A One Direction hogyan fogadta?
- Először nem tudtam mit mondjak. Annyira hírtelen jött de belegyeztem és ennek nagyon örülök. Ők is örültek neki hiszen nekem ez nagy lehetőség. Szerintem Niall örült a legjobban mivel a bandából ő az aki a legjobban él és hal Justinért. – mosolyogott Colette.
- Ennyi. – veregette mega  mellét Niall.
- Shh.. – szóltunk rá. Justin aranyosakat nyilatkozott a barát nőmről.
- Látom nagyon jól megvagytok együtt. Nicole,Justin Harry és Selena mit szólt ahhoz, hogy ti egy párt alkottok? – mosolygott. Éppen ittam a vizet és hírtelen kiköptem. Niall kezéből kiesett a popcorn és mindenki csak kitágult szemekkel bámulta a képernyőt.
- Hogy mi van? – kérdezték egyszerre Justinnal.
- Hát nem így van? Ma is posztolt Justin egy képet twitteren amin ketten vagytok. – mondta és mögötte megjelent a kép.
- Bocsánat de szerintem ez semmit nem jelent. Két fiatal akik barátok és csinálnak egy képet. Justin és köztem semmi nincs. Én Harryvel vagyok és őt szeretem. Soha nem cserélném le senkire. – nézett a nő szemébe. Láttam, hogy mindjárt megtépi szegény nőt. Ez az én barát nőm.
- Így van. Selenával mi is így vagyunk. Szeretjük egymást. Nicole egy barátom és ez csak egy kép. – mutatott Justin a kivetítőre.
- Tehát Nicole, azt mondta, hogy nem cserélnéd le Harryt. Szerinted Justin nem egy sármos férfi?
- De, Justin nagyon helyes és aranyos fiú. De mint elmondtam nekem foglalt a szívem és Justinnak is. Egyikünk se szeretne a párjától elválni. Nincs köztünk semmi. – szögezte le. Boldog voltam, hogy nincs köztük semmi. Mindenki megkönnyebbülten sóhajtott.
- Ez a nő. Nicole jól bírta. Én már neki estem volna. – mérgelődött Dani.
- De nagyon jól kezelte a helyzetet és nagyon jól válaszolt rá. Ügyes a kicsike. – veregetett hátba Louis. Tényleg nem értettem amúgy, hogy most mi ez a felhajtás hiszen ez csak egy kép. Ebből is látszik, hogy a média mindent elkövet annak ellenében, hogy legyen egy jó sztorijuk még ha nem is igaz. Gondoltam dobok neki egy üzit. Nem kellett várnom semennyit, mert már meg is kaptam a választ.
Ügyes voltál. Nagyon szeretlek és ne aggódj tudtam, hogy nincs köztetek semmi. Dani azt hitte nekiesel a csajnak. :D Szeretlek kicsim <3
xx. Hazza
Fú.. hát ne is mond. Gondolkodtam rajta, hogy megfojtsam e. :D Örülök neki, hogy nem hittél el semmit. Nekem te vagy az egyetlen. Szeretlek <3
xx.Colette

1 megjegyzés:

  1. Imáádom! Imádom ahogy írsz! Már nagyon várom a kövit a naptáramba is beírtam mikor raksz ki új részt!! :)

    VálaszTörlés