2014. július 29., kedd

6.Díj, köszönet

Feljövök ma az oldalra és két örömhír is várt. Az első, hogy átléptük a 20.000 (!!!) kattintást. A második, hogy megkaptam a 6. díjamat :)
Fruzsi xx. <3


Köszönöm Grace D.-nek :)






Szabályok:
-Írd ki kitől van!
-Írj magadról 10 dolgot!
-Válaszolj 10 kérdésre!
-Tegyél fel 10 kérdést!
-Küld tovább 10 embernek!
10 dolog magamról:
1. Gondolkodom egy új blogon.
2. Idén nyáron Tenerife-n nyaraltam.
3. Szerelmes vagyok.
4. Várom a sulit, mert egy új nyelvet fogok tanulni.
5. Vezettem már jet-ski-t.
6. Voltam már parascendingen.
7. Jövőre kezdem a jogsit.
8. Imádok blogolni.
9. Várom már a Vámpírnaplók új évadát.
10. kedvenc virágom a lila tulipán.

10 válasz: 
1. Mióta blogolsz,és szeretsz is? - Tavaly kezdtem a blogolást, előtte is írtam és nagyon szeretem :)
2.Milyen bandákat szeretsz és miért? - r'n'b, engem ez a zene vonzz a legjobban :)
3. Milyen eddig a nyári szüneted? - ez a legjobb nyaram eddig :)
4.Milyen nyári kalandod volt idén nyáron,és hol? Kanári - szigeteken, Tenerife-n :)
5. Melyik országban szeretnél kiutazni,vagy ha voltál,úgy is jó? - Szívesen mennék vissza Tenerife-re, de kiutaznék Amerikába és Brazíliába is :)
6. Hány gyereket akarsz,és ha választhatsz egy hírességet apukának,akkor ki lenne az? - Úr Isten, ez szerintem egy kicsit hülye kérdés, de max. 3-at és vagy Austin Mahone, Justin Bieber vagy Harry Styles-t választanám :D
7. Bántottál már meg egy szereteted,és ha igen mivel? - igen, de nem szándékosan, már nem emlékszem. 8. Milyen osztályba mész jövőre? - 9.-be, igazából 10.be, mert tavaly 0.-os voltam.
9. Mi a hobbid? - sok minden, rajzolás, blogolás, kirándulás.
10.Melyik a kedvenc nyári filmed? - 50 első randi :D

Ne nézettek bunkónak, de ismét nem írok kérdést, se blogokat, mert akiknek szánnám nekik már elküldtem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése