2014. március 17., hétfő

Kritika

Kértem egy kritikát és ezt kaptam. Kicsit fájt, de az igazság néha fáj. Megfogadom a jó tanácsokat és változtatok. :) Én jól fogadom az építő és mindenféle kritikát és nem kezdek el tombolni :)
 Ez lenne:

Kinézet: A fejléc nekem nem igazán számít fejlécnek. Ahogy látom egy galaxys kép van fejléc méretűre alakítva,rajta 5 képpel/pngvel. Persze ebből is állhat egy fejléc,nem azt mondom,hogy nem. Csak számomra egy montázsra jobban hasonlít.A fejléc felirata egyrészt beleolvad,célszerűbb lett volna mondjuk feketével írni,másrészt valami különlegesebb betűtípust használtam volna. Ha saját magad nem tudsz fejlécet készíteni,akkor kérj meg egy hozzáértő embert. A sablon a légiesről vagy miről tedd át egyszerűre. Sokkal jobban alakítható és nem marad meg a blog tetején a fehéres átmenet. Én egy kicsit keskenyebbre tenném a blog szélességét,mivel így nem látszik a háttér. Szerintem ha már a fejléc galaxys a háttér ne legyen az,vagy fordítva. Ez a két oldalas modulsáv katasztrófa. Nem a te blogodra értem,mert nem tehetsz róla,hanem az összesre vagy magára az opcióra. Kérlek váltsd le,hogy csak az egyik oldalon legyen. Azáltal ,hogy csökkented a sáv méretét,több helyed marad a lényegnek,tehát a bejegyzésnek. Ez a piros szín,amivel a történetet írod,nagyon nem illik oda. A bejegyzésháttér színével nagyon nem illik össze,de semelyik blogon sem ajánlanál. Túlságosan rikít és megnehezíti az olvasást. A betűtípust váltsd le mivel az Ő betű egy másik típussal írható csak le. Amikor írod ,hogy *XY szemszöge* nagyon zavaró a sárga kihúzás. Az ,hogy középre helyezed bőven elég a hangsúlyozásra. Mellesleg kérlek döntsd el,hogy aláhúzod vagy csillagok közé teszed,mert a kettő együtt nem a legjobb. A kis választóvonalakat tüntesd el,mert ahelyett,hogy "választanának" csak zavaró tényezők egy blogon. A kurzort is változtasd meg,mert nem igazán illik a kinézethez.

Történet: Nem tudom,hogy honnan szeded a gifeket,de a mozgókép közepére az a lejátszási cucc nagyon nem kéne. Számomra kicsit rövidek a mondataid,és a vessző elhanyagolás okát sem értem. Mivel vannak összetett mondataid,nem hagyhatod el a vesszőket sem. Nagyon fontos tagolás,és a hangsúly is könnyebben észlelhető. A szemszögek váltakozása nekem kicsit zavaró,mert egy fejezetben sokat megmutatsz. Ezek a tagolások a szemszögek előtt és után feleslegesek. Nagyon nagyokat hagysz ki. Volt még egy-két dolog,amire majd később ráedződsz,de szerintem nem szükséges kifejtenem,egy idő után javulni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése