2014. március 17., hétfő

Sziasztok :) Nagyon sajnálom, hogy múlthéten nem hoztam részt csak egyszerűen nem volt időm a sok tanulás mellett.  Rengetegszer belekezdtema  részbe de nem sikerült, mert a sok tanulás leszívta az agyam és semmi nem jutott eszembe. Ma jöttem fel először és rettentően boldog vagyok , hiszen TÚLLÉPTÜK A 10.000-ES NÉZETTSÉGET :') annyira örülök neki, hogy nem tudom elmondani ezért holnap nagyon hosszú részt hozok :) Elkészült a blog Trailere is. 

Gondoltam elmondom, hogy hogyan is terveztem a blogot :)
50 részes lesz az első évad. Összesen 3 évad lesz. Az 50.rész után egy hét kihagyás és jön a 2.évad ami a 100.résznél fejeződik be aztán a 3. :) Ez a Trailer az 1.évadhoz tartozik. Mindegyikhez csinálok külön videót :)

xx. Fruzsi :)

Blog Trailer :)
http://www.youtube.com/watch?v=FsdJsG082pM

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Sziaa! Nekem nagyon tetszik a blogod tarilerje!!!^^ most fogom majd el olvasni és youtube-on likeoltam és fel is iratkoztam!!^^ <3 xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Köszönöm szépen nagyon jól esnek a kedves szavak :) Remélem tetszeni fog a blogom is :)

      Törlés