2014. június 6., péntek

3.Díjam

Nagyon szépen köszönöm a díjat Jessinek :)



Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Tegyél fel 11 kérdést! 
  • Küldd tovább 11 embernek! 
11 dolog magamról:

1.Szeretem a Retró zenéket.
2.Középiskolás vagyok.
3.Jövőre elkezdem tanulni a spanyol nyelvet.
4.Szeretem a régi(2000-2010) zenéket.
5.Megszállott Vámpírnaplók néző vagyok.
6.Imádom Ian Somerhaldert.
7.Sírtam amikor Damon meghalt az 5.évad végén.
8.Régen az volt az álmom, hogy olyan életet éljek , mint Miley Cyrus a Hannah Montana című sorozatba.
9.A blogötleteket a saját fantáziámból merítem.
10.Egyszer elszeretnék jutni Amerikába.
11.Szeretnék egy egész nyarat Amerikban vagy Angliában tölteni.

Válaszaim:
1.A kedvenc számom( ha zenére gondolsz) Austin Mahone-All I ever need 
2.A kedvenc csokim a törtmogyorós milka.
3.Ezt a blogot tavaly nyáron kezdtem el, de előtte volt már két blogom csak azokat töröltem, mert rossz volt az ötlet.
4.Az írásba vagyok tehetséges.
5.A születésnapom a kedvenc ünnepem.
6.Sok féle zenét meghallgatok kivéve Rockot és Punkot.
7.Samsung S3 mini.
8.Jelenleg két blogom van.
9.Nem olvasom a blogod, jobban szeretem azt ami angol és le van fordítva :)
10.Nem olvastam soha Leiner Laura egyik könyvét sem.
11.A tulipán a kedvenc virágom.

11.kérdésem:
1.Melyik az a dal ami régi és a mai napig a kedvenced?
2.Mi szerettél volna lenni kiskorodba?
3.Mi az életcélod?
4.Milyen egzotikus állatod volt eddig?
5.Szeretnél e tovább tanulni a középiskola/gimnázium után?
6.Milyen színű hajjal tudnád magad elképzelni?
7.Hány évesen voltál először szerelmes?
8.Mikor van a születésnapod?
9.Láttad e a Rossz szomszédság című filmet?
10.Melyik a kedvenc Disney hercegnőd?
11.Ha a szüleid bejelentenék, hogy elköltöztök abba az országba ahová nagyon kiszerettél volna menni mi lenne a válaszod?
Ezt a díjat csak egy blognak küldeném el, mert ez az egy blog van aki még nem kapott tőlem díjat és ez a blog már pedig megérdemli :)

http://harryzayn1d.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése