2014. június 6., péntek

4.Díjam

Köszönöm a díjat Jessninek :)

Szabályok: 
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küldd el 11 blognak!
11 dolog magamról:
1.Imádom a romantikus,sírós filmeket.
2.Egy-két esemény is megtud ihletni ahhoz, hogy írjak.
3.Szeretem a táncos,zenés filmeket.
4.Szeretek színházba járni.
5.Van egy testvérem.
6.Nem megyek Viva Cometre :D
7.Hiányzik a régi Miley.
8.Sajnálom, hogy a Jonas Brothers feloszlott.
9.Hiányzik a Jelena páros.
10.Hiányzik a Payzer páros.
11.Szeretem a focit.

Válaszaim:
1.Talán még 2010-ben kezdtem el blogolni, de nem emlékszem pontosan.
2.Nagyon szeretem a Harry Pottert.
3.A kedvenc színészem Cameron Diaz,Channing Tatum.
4.A kedvenc énekesem Demi Lovato,Harry Styles,Niall Horan
5.Kedvenc szuperhősöm Superman.
6.A legjobb gyerekkori emlékem az amikor egyszer elmentünk karaokezni apukámékkal és sokat énekeltem.
7.Nem hirdetem a blogom blogos oldalon.
8.16 éves vagyok.
9.Angol nyelvet tanulok.
10.Még nem tudom mi leszek ha nagy leszek, vannak terveim csak meg kell őket valósítani.
11.Másfél hete voltam utoljára moziba.

Nem írok kérdést, mert nem küldöm tovább, azért, mert azok a blogok amik megérdemlik a díjat azok már kaptak tőlem. Randomra egy blogot sem jelölök meg amíg nem olvastam el és nem gondolom úgy, hogy megérdemlik a díjat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése