2014. június 24., kedd

*Chapter48- You belong with me*







Minden a feje tetején áll, rohamosan készülünk  az egy hónap múlva tartandó esküvőre, amikor Perrie és Zayn fog megesküdni.  Mindenféle ruhát megvettünk már, cipőket is, teljesen felvagyunk már szerelkezve. Otthon is áll a bál, Pez sokat hisztizik de ezt betudjuk a sok stressznek. Harryvel ma megbeszéltük, hogy Luxra vigyázunk és elvisszük mindenhová, elmentünk Louékhoz.
- Sziasztok. – nyitott ajtót Tom.
- Szia. – köszöntem neki két puszival, Harry férfiasan kezet fogott vele,Lounak is így köszöntem majd a nappaliba mentünk.
- Lux,kicsim, gyere le. – kiabált Lou, nem kellett sokat várnunk, a kis hercegnő  szélsebesen rohant le a lépcsőm. – Ne szaladj, elesel aztán lesz itt sírás. – dorgálta meg anyukája.
- Harry, Nicole. – kiabált nekünk a kislány, oda se figyelve anyja vigyázó szavaira, Harry leguggolt hozzá hogy felemelje majd a levegőbe megpördült vele, adtam egy puszit Luxnak, majd elköszönve a szülőktől hagytuk el a házat.
- Hova menjünk először? – kérdeztem tőle.
- Játszótér. – mondta tapsolva, megtudnám zabálni ezt a kislányt, olyan kis tündéri és élettel teli. Lux ment középen mi pedig fogtuk a kezeit két oldalról, mint a védelmező tigrisek. Besétáltunk a parkba majd leültünk egy padhoz.
- Na menj , vigyázz magadra. – igazította meg Harry a pólóját majd útjára engedte a kishercegnőt. Beszélgettünk az új klippükről, néha-néha odanéztünk Luxra, hogy minden rendben van e , de nagyon barátságos, egy kisfiúval és egy kislánnyal homokoztak. Annyira elbeszélgettük az időt, hogy már ebédidő volt, ezért szóltunk Luxnak és elmentünk egy étterembe.
- Az a fiú akivel játszottam, nagyon aranyos volt. Azt mondta szép a nevem és tetszett neki a hajam is. – mondta nekünk boldogan.
- Na és őt , hogy hívják? – kérdeztem kíváncsian.
- Henry. – mondta miközben a lábamhoz bújt, Harryvel nevettünk ezen majd tovább indultunk az úton, megláttunk egy ebédlőt, bementünk és helyet foglaltunk. Leadtuk a rendelésünket majd nem sokkal később ki is hozták, megettük majd fizetünk és eldöntöttük, hogy  következő megállónk  a Themse folyónál lesz, mert elmegyünk hajókázni.

Mire hazaértünk hulla fáradtak voltunk mind a ketten, Luxot már hazavittük, teljesen leszívta az erőnket, hihetetlen, hogy mennyi erő van ebben a kis csöppségben, nagyon hiperaktív. Csináltam magunknak pár szendvicset majd felmentünk a szobámba és letelepedtünk a tv elé. Az egyik kedvenc csatornámon a Family Guyment így ott hagytuk és persze fuldokolva a nevetéstől gyűrtünk le pár falatot. A tányért az asztalomra helyeztem majd mind a ketten fürödni mentünk, levettük a ruháinkat majd elzártam a vizet,felkötöttem a hajam. Harry ült be elsőnek, majd én, még mindig elpirulok ha látom ruha nélkül és zavara jövök azért mert én is ruha nélkül vagyok, nem kevés ideje vagyunk már együtt és jó sokszor láttuk már a másikat ruha nélkül még is még mindig ilyen vagyok. Hátradőltem így a testeink egybeolvadtak, felé fordultam és beültem az ölébe. Éreztem ahogy nem bír magával odalent, de nem tartom túl higiénikusnak a vízben szexet, így lenyugtattam. Megmostuk egymás minden testrészét, majd kiszálltam a vízből, megtörölköztem és neki dobtam egy törülközőt. Magunk köré csavartuk és elhagytuk a helyiséget. A puha anyagokat a székemre terítettük majd felvettünk tiszta bugyit/bokszert,magamra húztam egy pólót és befeküdtem az ágyba, besüppedt mellettem a matrac, lekapcsolta az éjjeli szekrényen lévő lámpát és bebújt mellém. A televízió még mindig ment de ügyet sem vetettük rá, hatalmas csókcsatába kezdtünk majd levegőhiány miatt szétváltunk. Mellkasára döntöttem a fejemet és simogattam a hasát.
- Your hand fits in mine like it's made just for me. But bear this in mind it was meant to be and I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks and it all makes sense to me. – hallottam meg amint kiejti a száján e gyönyörű sorokat és folytatja tovább.  Erősen szorítottam magamhoz amíg abba nem hagyta a dalt, ez a kedvenc számom a fiúktól, mert ezek a sorok tényleg igazak a legtöbb Directioner-re és ezt a dalt hozzájuk írták fiúk. Harryvel olyan régóta vagyunk már együtt és én szeretem, amikor vele vagyok az idő rohamosan repül, ez a „pár” év is olyan volt, mint ha csak 1-2 hét lett volna. Mellette a rosszat is jónak látom, akkor is szeret amikor nem érdemlem meg, mellette elillan minden gondom s bánatom. Ő az aki a legrosszabb pillanatomból a legjobbat tudja csinálni, aki mellettem van akármi is legyen. Egymáshoz tartozunk, én hozzá ,ő pedig hozzám, keveset tudunk mostanság együtt lenni,  az éjszakába az álmok, tudod, hogy ő rá vártam, hogy szállhassak. A sors talán azt akarta, hogy sok nem megfelelő emberrel találkozzak mielőtt megismerem az igazit, hogy mikor ez megtörténik akkor igazán hálás legyek érte. Hálás vagyok azért, hogy megtaláltam Harryt, azt a fiút akit önzetlenül és minden odaadással, teljes szívemből szeretek.
- Szeretlek. – suttogta a fülembe.
- Én is, soha se hagyj egyedül. – szorítottam jobban a kezét.
- Ígérem, hogy soha. – lehelt egy puszit a fülem mögé.

2 megjegyzés:

  1. Juuuj hamar kovit. :3 siess nagyon es imadom ahogy irsz ahogy fogalmazol egyszeruen imadom

    VálaszTörlés